هاله ی نور

تریبون آزاد در دانشگاه و یک بداهه از من که جلوی مسئولین خوندم


موی آن حاجیه بور است شما می بینید؟

شهر قم پر شر و شور است شما می بینید؟

کل دانشکده عالیست ... و مشکل کوشش؟

الکی عین بلور است شما می بینید؟

آمدم تا که کمی حرف سیاسی بزنم

دور من هاله ی نور است شما می بینید؟


سید محمد نجفی

نظرات 3 + ارسال نظر
baran جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 10:10 http://ranginkamun.blog.ir

سال در پایان است
من ز تقویم دلت باخبرم
همه ماهش مهر است
همه روزش احساس
زنده باشی ای دوست...


دنیا دنیا شادیو سلامتیو براتون ارزومندم
سال نوتون مبارک :)

مرسی با تاخیر ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 00:15

سلام،اخیراشعری روحذف نکردی؟چونکه یکی ازبچه هاخیلی ازمفهوم ومحتواش تعریف میکردوظاهراخوشش اومده بودکنجکاوشدم ببینم چطوریه

سلام نمیدونم والا اینجا نه شعری رو حذف نکردم
شاید جز کارهایی بوده که اینجا نذاشتم
کچا خونده؟

چاوشی دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 13:18 http://ebrahimchavoshi.blogfa.com/

هاله نورتو من میبینم!

پس برم پیش جوادی آملی براش تعریف کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.